Senqual

Your partners in quality control

Quality policy

Within the implementation of the quality system, aiming the accreditation according to NP EN ISO/IEC 17025:2005 / AC Maio:2007 standard, Senqual defined as quality policy:

• The training and maintenance of qualified teams;
• Outfit the company with equipment, means and an adequate and profitable organization;
• Provide a good service to customers at a reasonable cost;
• The total satisfaction of the customers in terms of the quality control work provided;
• To ensure the confidentiality of the tests’ results.
• Compliance with the requirements of NP EN ISO/IEC 17025:2005 / AC Maio:2007 standard;

Thereby, Senqual provides services and performs tests and laboratorial works that fall into the spirit of the aforementioned standard.

Informações legais

Dando cumprimento ao disposto no Artigo 18.º da Lei n.º144/2015, de 8 de Setembro, informa-se que, na eventualidade de um litígio, o consumidor (pessoa singular quando actue com fins que não se incluam no âmbito da sua actividade comercial, industrial, artesanal ou profissional) poderá recorrer ao seguinte centro de Arbitragem:

CICAP - Centro de Informação de Consumo e Arbitragem do Porto

Rua Damião de Góis, 31 - Loja 6
4050-225 Porto
Tel.: 225 508 349
E-mail: cicap@mail.telepac.pt
Web: www.cicap.pt


Mais informações disponíveis no Portal do Consumidor ( www.consumidor.pt )

Informações legais

Dando cumprimento ao disposto no Artigo 18.º da Lei n.º144/2015, de 8 de Setembro, informa-se que, na eventualidade de um litígio, o consumidor (pessoa singular quando actue com fins que não se incluam no âmbito da sua actividade comercial, industrial, artesanal ou profissional) poderá recorrer ao seguinte centro de Arbitragem:

CICAP - Centro de Informação de Consumo e Arbitragem do Porto

Rua Damião de Góis, 31 - Loja 6
4050-225 Porto
Tel.: 225 508 349
E-mail: cicap@mail.telepac.pt
Web: www.cicap.pt


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